ceturtdiena, 2014. gada 16. janvāris

Negatīvās atsauksmes

Visi lielie spēlētāji īstermiņa kredītu nozarē ir saņēmuši negatīvas atsauksmes patērētāju forumos. Tomēr, meklējot jebkuru kompāniju Google lapā, Jūs neapšaubāmi atradīsiet neskaitāmi daudz šādu atsauksmju. Vai tas devalvē patērētāju atsauksmes par ātro kredītu uzņēmumiem vai pierāda, ka šo uzņēmumu pakalpojumus nevar izmantot? Atsauksmes Visi uzņēmumi piedāvā līdzīgus procentu maksājumus kā GPL. Šis skaitlis ir ārkārtīgi augsts un to nepieciešams papētīt rūpīgāk, lai saprastu, ka tas nav tik liels, kā šķiet. Viens aizdevējs ir nodalījis sevi no konkurences, reklamējot savu kredītu piešķiršanas politiku - uzņēmums piedāvā pārskatāmus pakalpojumus un lepojas ar lieliskām klientu attiecībām un ir apņēmies atbildīgi aizdot klientiem, kas var laicīgi atmaksāt kredītu. Kā daļu no tā, uzņēmums aicina klientus neizņemt kredītu, ja viņi zina, ka viņi nebūs spējīgi atmaksāt to atpakaļ mēneša beigās un lūdz tiem izlasīt noteikumus un nosacījumus, pirms pieteikšanās kredītam. Tomēr, tāpat kā visi īstermiņa kredītu aizdevēji, sliktas atsauksmes tiks publicētas par šo aizdevēju no cilvēkiem, kuri nepilda savas kredīta atmaksas saistības.

Galvenais negatīvās preses avots ir klienti, kuri izmanto ātro kredītu uzņēmuma pakalpojumus, neatmaksā kredītu un līdz ar to sakrāj lielus procentus un soda maksas. Klienti dalās savā pieredzē patērētāju forumos par uzņēmumu piekopto praksi. Galvenais temats ir nokavējuma nauda papildus klientu apkalpošanas sūdzībām. Viens īstermiņa kredītu aizdevējs brīdina klientus par kavējuma maksām un mudina klientus sazināties ar uzņēmumu, pirms to atmaksas datuma, ja viņi nevar laicīgi atmaksāt kredītu. Uzņēmums centīsies sazināties ar saviem klientiem, lai mēģinātu atgūt naudu, tomēr klientu apkalpošanas komanda vienmēr ir gatava palīdzēt. Kredītu sniedzējs piedāvā bezmaksas maksājumu atlikšanu un var izveidot maksājumu plānu individuālajām klientu vajadzībām, lai nodrošinātu, ka abas puses ir apmierinātas ar noslēgto darījumu. Lieliska klientu apkalpošana ir ļoti svarīga, lai radītu konkurences priekšrocības šajā nozarē, jo uzņēmums zina, ka, nodrošinot izcilu servisu, viņi visticamāk saņems maksājumus laicīgi. Tomēr, ja klienti veic krāpnieciskus pieteikumus, zinot, ka viņi nespēj atmaksāt kredītu un neatbild uz telefona zvaniem, parādu piedziņas komanda pārņem kredītu un mēģina atgūt neveikto maksājumu. Uzņēmums darbojas kā atsevišķa juridiska persona, tāpat kā aizņēmējs. Ja kāds aizņemas naudu no citas personas, ir sagaidāms, ka minētais kredīts tiek atmaksāts, neatkarīgi vai naudu aizdod persona vai uzņēmums. Šajā nozarē, uzņēmuma un klientu attiecības ir būtiskas, lai saņemtu kredīta maksājumu. Ātro kredītu sniedzēji balstās uz šo aspektu, lai nodrošinātu klientiem lielisku servisu.